יום חמישי, 25 באפריל 2013

איזה זר כלה לבחור ?


מתלבטת איזה זר כלה לבחור ?
מתלבטת איזה זר לרכוש לקראת החתונה? בכל הקשור לסידורי חתונה נדמה כי כלות רבות מודאגות לגבי האולם, השמלה, אך לא משקיעות מספיק מחשב בנוגע לבחירת זר כלה. כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומציעים לך מגוון זרים ליום המרגש ביותר בחייך.
 יוקרתי או במחיר סביר?


זר כלה מאתר פרחי עופר
זר כלה מאתר פרחי עופר


יום החתונה מתקרב ואת לא יודעת איזה זר לבחור? האם יוקרתי או זר במחיר סביר. בדיוק בשביל זה אנחנו עומדים לרשותך ויכולים להציע לך מגוון זרים ליום היפה ביותר בחייך. אם תמיד חלמת על חתונה הכוללת זר גדול ומושקע, את יכולה לבחור מבין מגוון הזרים שאנחנו מציעים כגון זר סחלבים או פרח נץ.
במידה ואת לא מעוניינת לשלם סכומי כסף יקרים על הזר, תוכלי לבחור זר יפה במחיר סביר שיגרום לאורחים לא להסיר את העיניים ממנו. אנחנו מציעים לבחירה מגוון זרים כגון שושן צחור או ורדים בצבעים שונים שיוסיפו לאווירה הרומנטית. כל הזרים מוסיפים חגיגיות לכלה לעתיד.
 
אילו שאלות צריך לשאול?
כחלק מההכנות לחתונה ישנן כמה שאלות שנרצה לקבל עליהן תשובה על מנת להתאים לך את הזר המתאים ביותר.התאמת זר לכלה היא משימה מורכבת המיועדת למומחים בתחום ולנו יש צוות עובדים מקצועי שיש ביכולתו לבצע את ההתאמה בצורה הטובה ביותר על מנת לאפשר לך להרגיש כוכבת ביום החתונה.

·         מהן מידות הגוף. האם מדובר בכלה גבוהה ורזה או מלאה ונמוכה.

·         צבע החולצה של החתן: למרות העובדה כי מדובר באירוע בו הכלה היא הכוכבת הראשית, לא ניתן להתעלם גם מהחתן. בבחירת זר כלה כדאי להביא בחשבון את צבע החולצה של החתן, כדי להתאים את צבע הזר לבגדים.

·         אופי האירוע: אנחנו נתאים לך זר בהתאם לאופי האירוע, אך לשם כך יש לעדכן אותנו מהו אופי האירוע כלומר, האם האירוע רב משתתפים או אינטימי. אם האירוע אינטימי, אז ניתן להתאים זר צנוע, ואילו אם האירוע עתיר משתתפים נתאים לכלה זר יוקרתי במיוחד שהאורחים לא יסירו את העיניים ממנו.


 מתלבטת איזה זר לבחור- צרי איתנו קשר ואנחנו נתאים עבורך את הזר המושלם.
לקטלוג זרי כלה לחצי כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.